pinky

Wednesday 9 November 2011

# jAmUAn pErTAma #

Ari ni tetibe je t'igt jamuan p'tama kt umah aku....huhu
Alkisah...slps cuti raye puase ari tu
ank murid suami aku bgtau nk dtg raye kt umah
kelam kabut aku...last2 minit bgtau tu...
dh la aku ni lemah ckit klu nk masak byk2 ni
pulak tu umah aku xde kuali n periuk beso2..huhu
yela,biasenye masak utk aku b'2 je..(fhm2 jela)
aku x bajet la bebudak ni nk dtg umah
klu x awal2 aku tmpah kt org je buat pape
dhla kuih raye sebijik pn xde..hehehehe
So,aku masakla yg pling simple
MEE GORENG.hahahaha
lawak pulak rase..ntahla sedap ke x
tp aku tgk diorg bedal je..huhu

mcmmane la suami aku melayan bebudak ni
pening aku....hehehe
(biase la perangai budak2)
ramai gak tau! dkt 20 org
penuh umah aku..huhu
ni bru sebahagian yg dtg,,blum semua lg
nsib baik ckup mee aku buat
seronok gak aku tgk gelagat bebudak ni
kamcing giler dgn suami aku.hehehe
Duit raye...hehehe
xbyk pn..yg pnting wajib bagi.
First time suami aku bg duit raye,
die pn mcm kaku je..hehehe
ni la gelagatnye...tau x nape ni
bebudak ni xnk blik,puas suami aku tggu kt pintu
Last2.......
"Sape yg xblik ustaz xbg duit raye"
bingkas sume bangun...hahahaha
tengokla....mcm2 akal diorg ni..
Pengalaman p'tama jamuan sendiri
nmpaknye permulaan yg baik ni
lepas ni blh la buat lg
seronok dgn bebudak ni.hehehe

No comments: