pinky

Wednesday 2 November 2011

kAsIH SUaMikU.................................lOve U aBAnG.

Ni sebahagian daripada novel yg suami aku hadiahkn 
dari mula kenal smpai la aku dh jadi isteri die skang
Die tau aku suke m'bace
So,xsusah la die nk cari hadiah utk aku
b'tambun novel kt kedai buku tu hah
hehehehe
 3 Novel islamik ni aku sayang sgt2,,minat giler citer dia
Filem die pn aku minat tahap giler
penuh dgn adab keislaman dlm idup ni
Cinta yang hanya mengharapkan keredhoaan Tuhan
Ini pn best gak,,kisah liku-liku kehidupan wanita muslimah
mencari cinta sejati, dan juga semangat m'pejuangkn keperibadian seorang muslimah
wanita yg penuh dgn kesopanan dan ketatasusilaan..cewwahh!!
byk ujian2 yg watak utama lalui
sume tu serba sedikit bg aku kekuatan n semangat la..konon2 la
hehehehe..tp btul,bgus bce novel2 mcm ni tau
time ksih abg.....

 AND ni novel thriller...slain novel cinta islamik,aku salah
seorang peminat fanatik Ramlee Awang Murshid..Fanatik sgt la konon
bace sorang mula la meremang je bulu roma
penakut tp dsebabkn minat aku
so.aku beranikan la diri..
hehehehe
Banyak lg koleksi novel yg aku ade,,tp yg lain sume aku bli sendiri..
yg ni spesel sbb suami aku yg hadiahkan..huhuhu

I LOVE YOU ABANG...

4 comments:

Mrs.Imran said...

bagusnya suka baca novel...suka jugak, cuma kalo dah start baca tak blh nak berenti...

Ayu -Min said...

minat sgt kak...sy ni pantang tgk buku..tp sy bce lmbat ckit.kdg2 2mggu nk blh abis 1 novel,xmcm peminat novel lain.hehehehe

Jue said...

koleksi yang baik nie....hilang rasa boring

Ayu -Min said...

ni cnfirm x boring kak....xde ank lg blh la layan...hehehe