pinky

Tuesday 6 December 2011

AnNa aL-tHaFunNisA...

Selepas khatam Novel Ketika Cinta bertasbih dulu
aku mmg jd minat sgt watak anna al-thafunnisa dlm novel tu
skang bile aku khatam filem die,,,lg la b'tmbah2 minat kt Anna ni..
memg layak die bwak watak tu..mmg t'pikatla aku
t'pikat dgn ciri2 wanita solehah yg ade dlm diri die
stelah sekian lame m'cari
akhirnya ari ni aku dpat maksud al-thafunnisa' tu
Al-thafunnisa' = wanita yang lembut..
Subhanallah...mmg sesuai sgt dgn watak wanita tu
mmg hebat la Habiburrahman El Shirazy ni dlm memilih nama watak
Indah sangat2...Subhanallah
ANNA AL-THAFUNNISA'
teringin sekali hati ini utk menikmati ketulusan hati wanita ini
moga Allah memberi pertolongan pada aku 
utk menyemai peribadi anna ini dlm diri aku
agar aku blh m'jadi wanita dan juga isteri solehah buat suami..
insyaallah..


No comments: